Κυριακή , Οκτώβριος 22 2017
Αρχική / Κοινωνία & Άνθρωπος / Η στάση του σώματός σου όταν κοιμάσαι

Η στάση του σώματός σου όταν κοιμάσαι

Τι «λέει» για την υγεία σου η στάση του σώματός σου όταν κοιμάσαι;

Πως κοιμάσαι 1Μετά από μία πολυάσχολη ημέρα τίποτα δε συγκρίνεται με το να ξαπλώσεις στο μαλακό σου στρωματάκι και να κοιμηθείς γλυκά. Αλλά, όπως φαίνεται, ο τρόπος που κοιμάσαι μπορεί να βοηθήσει ή να κάνει κακό στο σώμα σου.Μάθε τι επίπτωση έχει για την υγεία σου ο καθένας από τους ακόλουθους, πιο συνηθισμένους τρόπους ύπνου.

Όταν κοιμάσαι ανάσκελα

Συγχαρητήρια! Αυτή είναι η καλύτερη στάση ύπνου! Αυτή η στάση είναι η καλύτερη δυνατή για το λαιμό και τη σπονδυλική σου στήλη, αφού διατηρείς μία ουδέτερη θέση και δεν απομακρύνεις το σώμα σου από το φυσιολογικό του σχήμα. Ακόμα καλύτερα, με αυτό τον τρόπο αποφεύγεις και τη δημιουργία ρυτίδων, γιατί δεν ζουλάς το πρόσωπό σου μέσα σε ένα μαξιλάρι για 8 ώρες.Το μόνο αρνητικό είναι ότι αυτός ο τρόπος ύπνου μπορεί να σε κάνει πιο επιρρεπή στο ροχαλητό και στην άπνοια στον ύπνο. Αν κοιμάσαι έτσι και έχεις διαπιστώσει ότι ροχαλίζεις, προσπάθησε να σηκώσεις λίγο προς τα πάνω το κεφάλι σου με ένα μαξιλάρι, αλλά πρόσεξε μην το παρακάνεις.

Όταν κοιμάσαι στο πλευρό

Αυτή η στάση ύπνου δεν αποτελεί και την καλύτερη επιλογή, αλλά δεν είναι και η χειρότερη. Είναι, ωστόσο, η πιο συνηθισμένη. Γενικά, όταν κοιμάσαι στο πλάι μπορεί να προκαλείται νευρική συμπίεση στα χέρια και τα πόδια σου, η οποία θα μπορούσε να οδηγήσει σε χρόνιο πόνο.Και όσο παράξενο και αν ακούγεται, έχει ακόμα σημασία και σε ποιο πλευρό ακριβώς κοιμάσαι. Είναι καλύτερο να ξαπλώνεις στην αριστερή σου πλευρά, καθώς μπορεί να μειώσει την καούρα και να βελτιώσει την πέψη.Οπότε, αν θέλεις να κοιμηθείς στο πλευρό, φρόντισε αυτό να είναι το αριστερό και προσπάθησε να τοποθετήσεις ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα γόνατά σου για να προσφέρεις παραπάνω ενίσχυση στην πλάτη σου.

Όταν κοιμάσαι… πάνω στο στομάχι σου

Αν ο καλύτερος τρόπος για να κοιμηθείς είναι ανάσκελα, τότε ο χειρότερος είναι μπρούμυτα.Όταν κοιμάσαι με αυτό τον τρόπο, καταπονείς το λαιμό σου- καθώς πρέπει να γυρίσει 90 μοίρες για να αναπνέεις επαρκώς- και ισοπεδώνεις τη φυσική καμπύλη της σπονδυλικής σου στήλης, η οποία θα μπορούσε να οδηγήσει σε έναν χαμηλό πόνο στην πλάτη.Για αυτό το λόγο, αν έχεις συνηθίσει να κοιμάσαι σε αυτή τη στάση, θα σε συμβουλεύαμε να προσπαθήσεις να εξασκηθείς ώστε να συνηθίσεις να κοιμάσαι στο πλάι ή ανάσκελα στο εξής.

Δείτε επίσης

Τα αγκάθια της ρύθμισης των 120 δόσεων

Στην Αθήνα θα αναζητηθεί τελικά η οριστική λύση στο ζήτημα της πολυαναμενόμενης ρύθμισης των 120 …

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο