Σάββατο , Νοέμβριος 25 2017
Αρχική / Αυτοκίνητο / Πώς ο Βασιλάκης «φρέναρε» την κατρακύλα της Huyndai

Πώς ο Βασιλάκης «φρέναρε» την κατρακύλα της Huyndai

Hyundai
Επίσημη «βούλα» πήρε τις προηγούμενες ώρες από τις τράπεζες το σχέδιο διάσωσης της Π&Ρ Δάβαρης, εισαγωγέα των κορεάτικων αυτοκινήτων Hyundai και Kia, που τους τελευταίους μήνες αντιμετώπιζε μεγάλα οικονομικά προβήματα και βρισκόταν σε αδιέξοδο.
Το σχέδιο, που έχει πέσει στο τραπέζι από τον περασμένο Απρίλιο προβλέπει τραπεζική βοήθεια για την ανασυγκρότηση των δανείων του ομίλου και παράλληλα το πέρασμα του ομίλου Δάβαρη στην οικογένεια Βασιλάκη της Autohellas-Hertz, η οποία και θα αναλάβει το management της άλλοτε πρωτοπόρου εταιρείας εισαγωγών αυτοκινήτων.
Το deal της διάσωσης θέλει την οικογένεια Βασιλάκη να αναλαμβάνει το 70% του ομίλου Δάβαρη και το management, με το 30% να παραμένει στους πρώην ιδιοκτήτες και τον ίδιο τον Πάνο Δάβαρη να διατηρείται στη θέση του προέδρου.
Με την έγκριση των τραπεζών στο σχέδιο διάσωσης, ο όμιλος Βασιλάκη προχώρησε άμεσα στην πρόσληψη στελέχους που θα καλύψει τη θέση του CEO.
Οι πληροφορίες μιλούν για διακεκριμένο μάνατζερ του κλάδου, που πρόσφατα αποχώρησε από αντίστοιχη θέση σε άλλο γνωστό εισαγωγέα, μετά τη διακοπή της συνεργασίας του με ευρωπαϊκό εργοστάσιο.
Μπορεί τα δεδομένα να «δείχνουν» το roster της Skoda, που έπεσε θύμα των αλλαγών στην πολιτική του Volkswagen Group (VAG), αλλά σε κάθε περίπτωση για τον νέο επικεφαλής και την οικογένεια Βασιλάκη που επιχειρηματικά επωμίζεται το βάρος της λύσης, το πρόβλημα συνίσταται στα 109 εκατ. ευρώ των δανειακών υποχρεώσεων του ομίλου Π&Ρ Δάβαρη και τις υπόλοιπες υποχρεώσεις (προμηθευτές, ΔΟΥ, ΙΚΑ) που αγγίζουν τα 20 εκατ. ευρώ.
Κατά τις πληροφορίες, το εγκεκριμένο σχέδιο διάσωσης πλέον της αναδιάρθρωσης προβλέπει κούρεμα από τις πιστώτριες τράπεζες και εξαγορά όλων των περιουσιακών στοιχείων του ομίλου Π&Ρ Δάβαρη από τους πιστωτές.
Η δεύτερη φάση, που προϋποθέτει την θετική έκβαση της πρώτης, προβλέπει αξιολόγηση του προσωπικού και έρευνα για τη βιωσιμότητα των κάθετων μονάδων που ανήκουν στις Hyundai και Kia, ώστε να προκριθούν οι καταλληλότερες.
Σε κάθε περίπτωση, η έδρα των δύο εταιρειών θα μεταφερθεί στην έδρα του ομίλου Θ. Βασιλάκη.
Για την κρητική επιχειρηματική οικογένεια, το deal διαμορφώνει άλλη μια κίνηση στην επιτυχημένη στρατηγική ετών στον κλάδο του αυτοκινήτου, που ξεκίνησε το 1967 απο μία μικρή εταιρεία ενοικιάσεων στο Ηράκλειο…

Δείτε επίσης

Ποιοι θα πάρουν το κοινωνικό μέρισμα και ποιοι όχι

Tα κριτήρια για την χορήγηση του κοινωνικού μερίσματος, από το οποίο θα ωφεληθούν 1,4 εκατομμύρια …

Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο