Αρχική / Αρχική / Βελτίωση υπηρεσίας ηλεκτρονικής πληρωμής λογαριασμών ΕΥΔΑΠ

Βελτίωση υπηρεσίας ηλεκτρονικής πληρωμής λογαριασμών ΕΥΔΑΠ

Πολίτης ζήτησε τη μεσολάβηση του Συνηγόρου του Πολίτη, για να του επιστραφούν τόκοι που χρεώθηκαν εσφαλμένα κατά την εξόφληση λογαριασμού υδροληψίας της ΕΥΔΑΠ ΑΕ μέσω e-banking. Συγκεκριμένα, οι πληρωμές που γίνονταν ηλεκτρονικά μετά τις μεσημβρινές ώρες κατά την ημερομηνία λήξης πληρωμής του λογαριασμού, εμφανίζονταν στο πληροφοριακό σύστημα της ΕΥΔΑΠ ΑΕ την επόμενη ημέρα, με αποτέλεσμα να προσμετράται εσφαλμένα τόκος καθυστερημένης εξόφλησης.
Ο Συνήγορος ζήτησε από την ΕΥΔΑΠ ΑΕ να εξετάσει και να επιλύσει το ζήτημα, με στόχο την παρότρυνση της χρήσης ηλεκτρονικών μέσων πληρωμής.
Μετά την παρέμβαση του Συνηγόρου, η ΕΥΔΑΠ ΑΕ δεσμεύτηκε να αντιμετωπίσει το πρόβλημα συνολικά και να επωμιστεί το διαχειριστικό κόστος. Το ποσό των τόκων που χρεώθηκε εσφαλμένα στον πολίτη, πιστώθηκε στον επόμενο λογαριασμό του.

Περισσότερα

www.synigoros.gr

Δείτε επίσης

Σγουρός: «Το πιο εύκολο πράγμα για μένα θα ήταν να μην αφήσω ούτε ένα ευρώ στον επόμενο. Ποιος θα με κατηγορούσε εδώ χρεοκόπησε ολόκληρη η Ελλάδα;»

«Το πιο εύκολο πράγμα για μένα θα ήταν να μην αφήσω ούτε ένα ευρώ στον επόμενο. Ποιος θα …

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο